divendres, de maig 23, 2014

stardate: all good things ...

gràcies al facebook he sapigut que avui fa 20 anys que van emetre d'últim episodi de star trek: the next generation. l'episodi es titula all good things ... i el vam estar esperant amb candeletes durant setmanes. vam estar preparant-nos i organitzant-nos per quan arribés el moment. no teniem clar si preferíem fer una trobada de molta gent per poder fer una bona posada en comú després, o mirar-ho en la intimitat cadascú a casa seva. el problema de veure-ho junts és que no podiem garantir el silenci que tindríem a casa, i això ens podria fer perdre alguns detalls. aquest punt era important perquè hem de tenir en compte que vint anys enrera no hi havia tv a la carta. només podies tornar a veure els programes de la tele si abans els havies gravat en vídeo.





 al final vam decidir trobar-nos per veure-ho junts. tots nerviosos i emocionats... des d'abans de començar fins que es va acabar. després els típics comentaris trekkis: n'esperava més, potser alguns punts no s'aguanten, ... la veritat és que jo l'he revist moltes vegades més. m'encanta veure com el temps corre amunt i avall. m'encanta veure d'om vénen i en què es converteixen els protagonistes.




ahir intentava explicar el que sento quan parlo de coses que em van passar fa 20 anys. sembla estrany que hagi passat tant temps tan depressa. però així és. potser tornant a mirar all good things ... ara m'hi podria emmirallar.

parafrasejant al worf: avui podria ser un bon dia ... per tornar-lo a veure!