dilluns, de maig 09, 2011

stardate: un somni



vaig tenir un somni. fa molts anys. però no l’he oblidat mai. encara ara em fa por.

jo estava en un lloc molt familiar. era un lloc on sempre m’havia fet una mica de por ser-hi. em perseguia una persona. és clar que la coneixia.

em girava i la veia. amb una cara bella, amorosa em deia: vine. i era tot el que jo volia. perquè en aquell lloc no hi volia estar sola. però quan m’hi acostava la seva cara canviava. era la mateixa persona però ara la seva cara era terrorífica. m’espantava tant que em posava a córrer per allunyar-me’n. i ella em seguia. i quan em girava la tornava a veure bella i amorosa que em cridava. i jo hi volia anar. i quan ho feia tornava la terrible imatge que em feia marxar correns ...

un somni circular que passava en un lloc circular. i que mai m’he pogut treure del cap. i ara menys.

9 comentaris:

Sergi ha dit...

Ostres, em sembla un somni terrorífic. Suposo que ja mai hauràs pogut mirar aquesta persona de la mateixa manera, jo no sé si podria. I si dius que ara no te'l treus del cap, de manera especial... no goso ni aventurar res...

Ferran Porta ha dit...

Un somni terrible :-(

Carme Rosanas ha dit...

Quina por, kika, i no només pel somni, sinó també pel teu "i ara menys"

Elfreelang ha dit...

Jo li diria malson directament...quin espant!

Garbí24 ha dit...

el nostre subconscient en juga males passades......mentre ni es faci real, tranquil·litat

DooMMasteR ha dit...

És un autentic mal rotllo de somni :-(

Pilar ha dit...

Jo també tinc un somni d'aquestes característiques. L'he somniat, que jo recordi, tres o quatre vegades al llarg de la meva vida. Es presenta de sobte, sempre és igual, la qual cosa em sobta i em fa estar angoixada sempre que el recordo.
Espero que algun dia algú inventi una goma d'esborrar somnis.
Una abraçada, Kika.

Thera ha dit...

Una vegada em van explicar que els somnis són una part de nosaltres mateixos, una part que no controlem i que massa sovint ens vol dir coses. Uff! Jo no sé què vol dir el teu, però si que et deu angoixar... És un rotllo no poder triar què volem somniar!! Salut.

kika ha dit...

Xexu, sí, de fet té masses efectes...

Ferran, de por!

Carme, hi ha vegades que no és tant present el record del somni, però últimament, massa!

Elfreelang, sí, noia, suposo que per això el recordo tan clar després de tants anys.

garbi, les aventures del subconscient són el que em tranquil·liza ...

DooMMasteR, :-)

Pilar, una goma d'esborrar somnis seria una idea genial!

Thera, no vull ni pensar el que deu voler dir. m'espanta!