diumenge, de juliol 01, 2012

stardate: al tall


fa més de trenta anys em van regalar un disc seu. d'aquells grans i prims. era quan jo tenia pocs discs. els que tenia els escoltava infinites vegades. m'aprenia totes les cançons i després seguia escoltant-los i cantant-los. m'agradaven tots els discs que tenia. potser per això ara em sembla que no puc dir que una cançó m'agrada fins que no me l'he aprés.





després de tant temps, els vaig veure en directe. per primer cop. em va fer molta il·lusió. em va fer recordar. i em va fer adonar que hi ha tantes coses que ja no recordo. ha passat molt temps. m'adono que és una sort que hagi passat tant temps. hi ha tanta gent que no ha tingut la mateixa sort!



2 comentaris:

Clidice ha dit...

No els conec gaire, però abans també ho feia això de saber-me els discs de memòria, de cap a peus, d'escoltar-los una vegada, i una altra, i una altra ...

kika ha dit...

suposo que és perquè en teniem pocs... i de fet, després de tants anys, i de tants anys de no sentir-los, encara me'n recordo