dilluns, de febrer 13, 2012

stardate: mals i bens


en una revista d'aquestes 'naturals' que m'agraden a mi hi havia un article dedicat a remeis per la migranya. l'essència de lavanda diu que a vegades l'evita o l'afebleix. ara bé, el remei més recomanat i el que millor funciona és el sexe. l'efecte dels orgasmes sobre la circulació de la sang pel cervell (que és el que provoca les migranyes) evita les causes de la migranya.
llavors, penses: mira, si això funciona no és tan greu patir de migranyes...
encara que la conclusió més immediata potser sigui: a veure, si pateixes migranyes és probable que no vagis gaire ben servida de sexe.
...


fa temps que diuen que tinc la pressió alta. primer m'hi vaig rebelar fent bondat, però no vaig arribar a convèncer una doctora que m'inspirava molta confiança. em va fer agafar por i vaig acabar cedint a les pastilles que m'oferia.
ara em volien fer prendre més pastilles i jo no les vaig voler. suposo que és la primera vegada que em planto davant la recomanació del metge. però la veritat és que la doctora en qüestió (era nova) no m'inspirava gens de confiança (encara que aparentment sense cap raó). i a més les mesures de la pressió durant el darrer any a mi no em semblaven tan exagerades. sobretot perquè normalment la pressió me la prenc depressa i corrents, sense fer el ritual d'estar un ratet relaxant-me.
total, que ara estic a la recerca de remeis per fer baixar la pressió: gens de sal, tissanes, llimones, api, fer més exercici, beure menys vi, menys cafè, fumar menys, ... quin avorriment! 


i penso: tant de bo en comptes de la pressió alta tingués migranyes!

11 comentaris:

Carquinyol ha dit...

A mi per les migranyes l'únic que funcionava era dormir una bona estona...

... bé, la veritat és que qualsevol mal el curo dormint una bona estona !!!!!

miquel ha dit...

Jo sóc hipotens i he patit durant un temps de mal de cap, no de migranyes; ara em prenc un adiro 100 cada nit i em va fantàstic. Suposo que no té res a veure, però el teu post m'ha incitat a la confessió.
Per cert, segur que tens clar que la pràctica sexual és un remei que cal tenir en compte abans de les crisis de migranya, aproximadament 12 hores absns. Bé, què t'he de dir, ja te'n deus haver adonat.
Perdona'm les frivolitats del comentari. Sé que la migranya és terrible i que no necessàriament va lligada a la hipertensió.

El porquet ha dit...

Pel que fa a les migranyes.... doncs ja has trobat un bon remei! I ben sa i natural!

Pel que fa a la pressió... bé, no facis cap tonteria. Si el metge et recomana prendre't les pastilles per alguna cosa deu ser. Si tens dubtes demana una segon o fins a una tercera opinió, si vols. És la teva salut i l'has de cuidar!

Coi... quin mal de cap que tinc! ;p

mar ha dit...

Ei guapa!
Que el cuidar-se no porti a l'estrès que si no, no fem res...

El remei de les migranyes i de tots els mals... em sembla que sí, que és un bon remei, caldrà que ens hi dediquem...

I de les pastis... doncs assegura-te'n però jo al final (en un altre tema) també vaig claudicar... sense amoïnar-m'hi massa més!
L'edat no perdona!

Petons i bona setmana wapa!

PS ha dit...

Jo havia llegit precisament el contrari, que els orgasmes podien produir migranya, per la dilatació dels capilars o no sé quina història. Em va semblar increïble, fins i tot sospitós.

Sóc hipotensa, molt, quan fa calor vaig morta per la terra i quan fa fred, encongida. No sóc doctora , només puc dir-te que les infusions de fulles d´olivera van bé per rebaixar la pressió i el sexe va bé per tot ;-)

MARTELL DE REUS ha dit...

Veure menys vi negre no crec que sigui un bon remei casolà per reduir la hipertensió.

Respecte les migranyes estaria bé sumar els efectes de dos remeis tot realitzant les activitats lúbriques en una dependència il·luminada amb espelmes d'essència de lavanda.

Garbí24 ha dit...

Un servidor, per desgràcia expert en migranyes, pot constatar que el sexe mai m'ha produit migranyes i que moltes vegades me les ha tret, encara que de vegades ni amb això funciona. Ara el que si es veritat és que mentre dura el tractament sexual no es nota tant la migranya. Però el millor d'aquesta medicació es prendre-la com a preventiu, encara que no cal fer us de la típica prescripció de tres cops al dia.

joanfer ha dit...

Ostres, ara entenc per què últimament tinc més mal de caps que de costum... :P

Joana ha dit...

Doncs, tot sigui per no tenir migranyes. Ara fa temps que no en tinc, que fantasma m'ha quedat!

Joan ha dit...

Això de fer bondat pot ser ben trist... o no.
En qualsevol cas, i almenys per les migranyes, millor la medecina preventiva.

DooMMasteR ha dit...

El vi negre amb moderació diuen que és bo per la circulació. Ara bé no soc pas metge i m'abstindré de fer recomanacions :-P

El sexe cura tants mals... Si tinguéssim més segur que tot aniria millor ;-)