dijous, de desembre 29, 2011

stardate: 2.tbfc


ha costat temps i converses, propostes de llocs i de dates, canvis i recanvis de tot, però al final s'ha aconseguit concretar i decidir. ara ja està. la 2.tbfc està convocada pel primer cap de setmana de juny. i torna a ser a berlin. amb visita opcional a dresden. el líder no podia ser altre que el ferran de sempre. ell ja ho te tot organitzat i detallat al seu blog. només cal que qui vulgui s'hi apunti, es compri el bitllet i reservi l'hotel. la resta anirà sortint. i l'èxit, jo crec que arribats a aquest punt, podem dir que ja està assegurat.
tot i que no m'ho puc acabar d'imaginar. perquè encara que hi haurà gent que ja vaig conèixer en la 1.tbfc n'hi haurà de nous. encara que recordi perfectament com va ser aquella 1.tbfc aquesta serà diferent per força. però tindrà tantes coses semblants amb la primera que ha de tornar a ser màgica per força.
detalls:
sortim el divendres 1 de juny a les 10.35 del matí amb easyjet de barcelona, i arribem a berlín a les 13.20 (35,99 euros)
tornem el diumenge 3 de juny a les 5.00 i arribem a barcelona a les 19.35. (47,99 euros) qui vulgui pot allargar un dia pel mateix preu.
podeu comprar els bitllets aquí.
ens quedarem al motel one berlin-hauptbahnhof (69 euros la nit). si voleu compartir habitació surt més barat. podeu fer la reserva aquí o aquí berlin-hauptbahnhof@motel-one.com

si necessiteu ajuda només cal que ho digueu.

7 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Tret de sortida a la 2.TBfC. Som-hi!

Rita ha dit...

Marxant la 2.TBfC! :)

nur ha dit...

Visca les TBfC i fins i tot les TBaC :O

mar ha dit...

aquest cop...
snif...
jo us seguiré des d'aquí...
snif...

però...
ja us ho dic ara...
(per si no ho sabíeu)

hi haurà una 3TBfC!
I jo hi seré!

;)

petons amics!

El porquet ha dit...

Ui ui uiiiii, he de començar a veure si el calendari em pot arribar a quadrar... els típics casaments d'estiu (no el meu, eh?) crec que ronden per aquelles dates

Carmen ha dit...

¿Què hi tinc jo a veure, digueu-me homes,
amb les espases i les batalles?
L'única estrella que prenc per guia
és la del gaudi i de la música.
Feliç any 2012!!

el paseante ha dit...

La gent prepara el Cap d'Any i vosaltres ja penseu en l'estiu. Sou previsors :-) Espero que surti molt bé aquesta segona trobada.