dimarts, de novembre 15, 2011

stardate: montserrat roig

no li vaig fer cap homenatge quan tocava. però en vaig llegir alguns en alguns blogs. i em van fer venir moltes ganes de llegir-la i rellegir-la. i quan vaig descobrir aquest video no vaig poder parar fins al final.

vaig arribar molt tard a la feina. però em va agradar molt. i penso que em va fer servei, em va fer crèixer, tal com diu ella mateixa al video.
parla de quantes vegades morim durant una vida, i quantes vegades tornem a renéixer, i crec que aquest video m'ha fet renéixer.
parla del perquè l'escriure un article cada dia pel diari li serveix de psiquiatre. i jo crec que és exactament el que a mi em passa amb el blog.
parla de moltes coses, i m'ha tingut badant des del començament fins al final. he pensat en prendre apunts per no oblidar res del que m'ha impactat, però he optat per només badar.

9 comentaris:

fanal blau ha dit...

T'entenc.
Bona nit, kika.

mar ha dit...

doncs me l'apunto com a pendent per quan tingui una estoneta per badar...
m'has ben picat la curiositat...
bon dia!

Joan ha dit...

Ai, també vaig llegir els homenatges arreu i sense saber aportar res nou, vaig preferir callar. Però no me n'he estat de repassar alguns textos.

Suposo que també és un homenatge.

kika ha dit...

fanal, que bé! :-)

mar, val molt la pena, encara que sigui una mica llarg.

Joan, i tant! un homenatge ben aprofitat! :-)

Rita ha dit...

Me'l vaig mirar ahir vespre, tranquil·lament, i vaig pensar de nou que va ser una gran pèrdua aquesta dona, en tots els sentits.

Ferran Porta ha dit...

L'he començat a veure i l'acabaré, m'agrada el que sento. I també m'agrada escoltar gent com l'Espinàs i la Roig; quin luxe!

Aquest vespre o demà me l'acabo, amb ganes!

kika ha dit...

Rita, et dono tota la raó, noia!

Ferran, me n'alegro que t'agradi. del mateix programa d'entrevistes hi ha un vídeo de pere calders que també és molt bo.

Ferran Porta ha dit...

M'ha encantat!

kika ha dit...

Ferran, que bé! :-)