dilluns, de gener 31, 2011

stardate: regal sense presses

hi ha gent que quan ha de fer un regal és capaç de pensar en idees super originals, dissenyades especialment per l’ocasió i per la persona que l’ha de rebre.

a mi em costa molt. sobretot quan em proposo fer un regal a algú en un moment determinat. en canvi, a vegades sense buscar res ni proposar-me res em venen al cap idees de coses que em sembla que podrien agradar molt a persones concretes.

per això, ara que he decidit començar a buscar un bon regal per una persona en concret però sense cap data límit específica, el que he fet es preparar una capsa. i allí hi vaig posant tot allò que vaig trobant i que em sembla que li pot agradar o li pot fer servei. quan estigui prou plena faré una última repassada, l’embolicaré bé i ja estarà el regal preparat.

espero no trigar massa a omplir-la!

9 comentaris:

Sergi ha dit...

És una bona pensada. A mi també em costa habitualment. Tant és així que durant un temps m'apuntava en una llibreta futurs regals per quan fos el moment. Perquè després arriba el dia en que has de pensar un regal, i no et ve res, i en canvi, com molt bé dius, qualsevol dia trobes alguna cosa que escau molt a algú, però no és moment de regalar.

mar ha dit...

imaginar un regal i anar-lo construint a poc a poc és la millor manera de demostrar a l'altre la teva estimació i dedicació...
és sense cap mena de dubte la millor manera de fer un regal!

Joan ha dit...

I implica no només pensar-hi quan toca, sinó sempre. Que et tinguin sempre present, quin regal més magnífic!

Clidice ha dit...

és la millor manera de fer un bon regal, a mida d'aquell a qui has de regalar i que demostra que hi has pensat, te'n felicito :)

DooMMasteR ha dit...

Molt ben pensat Kika, molt ben pensat!

Signat: Un que no té ni idea de fer regals...

kika ha dit...

Xexu, fer llistes! sí això també ho faig jo sovint!

mar, i si tens temps, és relaxat i agradable :)

Joan, per mi és una feina que puc fer somrient ... i espero que el resultat agradi!

Clidice, i amb tanta neurona activada, espero que una mica l'encerti :-D

DooMMasteR, si proves aquest sistema ja m'explicaràs com et va! :)

Anònim ha dit...

non so se sono l'unica persona destinataria dei tuoi regali, comunque, la "capsa" è arrivata!
ci ha fatto molto piacere riceverla, siamo felici per il pensiero.
io mi sento anche un poco in imbarazzo, non dovevi disturbarti (lo so, mi dirai che per te non è un disturbo, ecc. ecc.)
grazie! baci

kika ha dit...

Anònim, un piacere :-)

el paseante ha dit...

És la millor manera de pensar els regals: amb calma, amb temps. En cas contrari, acabes comprant el primer que trobes.