dimecres, d’abril 21, 2010

stardate: problemes i solucions


com que estava molt cansada vaig decidir fer migdiada.

com que estava molt adormida em vaig prendre un café.

com que era tard quan el vaig prendre m’ha tingut desvetllada tota la nit.

com que no he dormit a la nit al matí no m’aguantava.

com que estava de mal humor m’he posat antònia font al cotxe.

com que hi havia molta cua ha vingut la mar de bé.


i és que no hi ha res com escoltar el wa yeah! a tot drap per fer pasar tots els mals.



ja sé que em repeteixo, però és que s’ho val.


6 comentaris:

Kudifamily ha dit...

Doncs coincideixo amb tu que el Wa Yeah! et fa començar la mar de bé el dia.

I jo et regalo això, que a mi em posa un somriure a la boca, sobretot el "parapáparapáparapáá..."
:-D

Agnès Setrill. ha dit...

A veure si a mi també em va tant bé com a tu! ..., i quan acabi, me'n vaig a veure el teu regal de kudifamily.
:-)

Anònim ha dit...

Els Antònia Font són un grup de transmeten optimisme per totes bandes. Que treguin aviat noves cançons!

kika ha dit...

Kudi, moltes gràies pel regal. que bonica! me la posaré sovint! :-)

Agnès, segur! i si a més a més d'escoltar-la te'ls mires ... és una passada com tota l'orquestra es posa a ballar! :-)

Albert, si, si, ja en tinc ganes! :-)

sànset i utnoa ha dit...

Antònia Font sempre és una bona teràpia per arrencar un somriure.

Portar-los al cotxe hauria de ser un deure, no un dret.

*Sànset*

kika ha dit...

Sànset, al cotxe i a tot arreu! :-D