diumenge, de desembre 05, 2010

stardate: solució de l’enigma



ha arribat el moment de desvetllat el nom de l’autor o autora del postapuntescrittext que em va tocar llegir i que us vaig ensenyar en aquest post fa uns dies.

atenció: ........................................

doncs sí!

és la NUR del blog ‘m’exalta el nou i m’enamora el vell

a mi també m’ho va semblar quan el vaig llegir. havia de ser ella!

i tenim dos concursants que esdevenen guanyadors:


la isabel n’ha donat una descripció que no sé què li semblarà a la nur ...

tots els participants poden passar a recollir els premis al blog del ferran.

6 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Aplaudiments molt sonors per la Montserrat i l'Albert (quin ull!), i també per la Isabel que s'ha fotut una passejada pels nostres blogs que deu n'hi do, aquests dies.

Que passis una bona setmana, Kika!

sànset i utnoa ha dit...

M'afegeixo als aplaudiments!

Jo també!!!

Total, que ens afegim als aplaudiments!

Utnoa & Sànset

Joan ha dit...

Ei! Qui va dir que això només ens interessava a nosaltres?

kika ha dit...

Ferran, deu n'hi do si s'ho han currat... perquè nosaltres vam tenir més dies, però ells en dos dies, pim-pam! :)

Utnoa i Sànset, ben fet! :)
(per cert, que guapos que sortiu a les fotos, punyeteros! :)

Joan, és que hem despertat molt interés, amb tants misteris :-DDD

yanmaneee ha dit...

yeezy boost 350 v2
yeezy 500
golden goose outlet
nike air max 97
christian louboutin outlet
curry 6
jordans
golden goose
timberland boots
converse shoes

Unknown ha dit...

Get the facts site here my website click over here now check that from this source