dimecres, de desembre 01, 2010

stardate: reciclant la 1tbfc



abans d’anar a berlín, en aquest apunt, el ferran ens va demanar a tots els participants blocaires que fessim un postapuntescrittext. el tema lliure era però havia de tenir vuit de les següents paraules:

cervesa (o birra), blog, ET, brúixola, U-Bahn (o S-Bahn), somni, Marshmallow, rellotge de paret, loteria, alcalde.

llavors el ferran va enviar-nos un escrit a cadascú perquè n’endevinéssim l’autor.

la lectura dels textos a Berlín i la descoberta dels autors va ser una de les activitats més especials, és clar. i per això ara la proposem conjuntament.

aquest és el text que em va tocar llegir i endevinar.

“Un altre cop s’acosta el Nadal: deixarem per a l’últim moment les compres  i l’adquisició de loteria mentre farà dies que l’alcalde ha encès tots els llums dels carrers (amb bombetes de baix consum). Com si d’ET es tractés, l’alcalde, que no té hereu, tindrà un somni en què creurà que viu en un planeta llunyà on cada hora sona el rellotge de paret i un cu-cut canta tres cops cada hora: cu cut, cu cut, cu cut.

Jo m’esperaré que s’acosti una mica més el Nadal per fer realitat una il·lusió, que no un somni: el 26 de novembre marxo a Berlín. Un cop que arribi a l’aeroport, no em caldrà cap brúixola, sé que molt a la vora hi ha l’S-Bahn (ep, el Rodalies de Berlín) que em durà al centre de Berlín on trobaré unes quantes persones que segueixen un magnífic bloc: In varietate concordia. I aquest és el factor en comú: tots som blocaires i seguim en Ferran, que escriu des de Berlín. Aquests dies, tot i que en Ferran és abstemi, aconseguirem que begui alguna cerveseta i menjarem Marshmallow per celebrar que, finalment, té ha tingut lloc la I Trobada Blocaire Fora de Catalunya i que ha estat un èxit rotund.”


qui va escriure aquest text? ho endevineu?

a l’esquerra hi ha la llista dels blogs dels altres blocaires de berlín. avui tots mostren l’escrit que els va tocar llegir i us conviden a endevinar-ne l’autor. diumenge tots publicarem la solució.


18 comentaris:

mar ha dit...

quina estona més divertida i entranyable que vam viure, oi kika?

petonets de bon dia!
i bona sort a tots els lectors que proveu d'endevinar els autors!

Unknown ha dit...

Vols creure que ara no recordo qui era??? Em sembla que hem de tornar a jugar! jajajajaja

sànset i utnoa ha dit...

Ara encara està massa recent. Dol recordar-ho, que ve l'enyor!

Sou tots uns malvats i unes malvades!

*Sànset*

Joan ha dit...

Ostres, m'esteu atabalant amb tant text repetit. Si ja sé de qui són ,jo!

Ferran Porta ha dit...

Francament, m'hauria de re/concentrar, i molt, per recordar l'autor de cadascún!

sànset i utnoa ha dit...

Qui serà?????

Que només tornem a participar nosaltres??

Utnoa

Clidice ha dit...

res, ni papa :(

kika ha dit...

mar, i quines rialles que ens vam fer! a ser un no parar de riure ... entre aixó i el somriure que m'ha quedat ja tinc agulletes a les galtes :-)

Eulàlia, si, si. a mi també em passa. n'hi ha que em tornen a fer dubtar! :-)

Sànset, però buenu! que t'agafa ara? :-)

Joan, perquè tens xuleta, que sense.. ja veuries que difícil que torna a ser :-)

Ferran, ei! però si tu també tens les solucions apuntades, no? no eres l'apuntador? :-D

Utnoa, doncs em sembla que si ... si la Clidice llença la tovallola ... o potser tots els blocaires estan concentrats pensant i mes endavant arribaran totes les respostes... haurem d'esperar...

Clidice, ànims, dona! mira l'estil, si pot ser home o dona, qui no potser segur, i vas descartant... d'un en un, eh? que tots alhora si que pot ser un cacao! :-)

montserratqp ha dit...

Autora: la Núria.
(per cert, Núria, no puc entrar al teu bloc des de fa uns mesos; bé, quan hi entro es bloqueja el programa, sempre eh!...no sési només em passa a mi. A mi només em passa amb el teu)

DooMMasteR ha dit...

Ai que crec que tinc Alzheimer!!!

kika ha dit...

montserratqp, moltes gràcies per participar! crec que ets la primera participant!!! diumenge sabrem si l'has encertat o no.... quina emoció! :-)

i Núria, a veure si arregles el bloc! :-)

DooMMasteR, he, he, ja en som dos! :-D

Ferran Porta ha dit...

Va, blocaires de la catosfera, animeu-vos a dir noms. I si no en teniu ni idea, doncs pito-pito, que el premi és un diploma d'en Sànset; paga la pena!!!

Isabel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Isabel ha dit...

Va, ara que sé que hi ha premi, m’esmeraré més!!! Doncs, bé, aquest l’ha escrit una dona, que sap anar sola pel món, per tant, no va portar cap acompanyant, autosuficient, però a l’hora romàntica! és amable i comprensiva...i molt fredolica! Es va preparar molt bé el viatge i sabia perfectament tot el que havia de fer per arribar a bon port. Però un cop a la terminal va tenir una agradable sorpresa... Clidice, jo tampoc en tinc ni papa però li foto pel broc gros!
PD: Perdoneu, m'havia deixat un article, sóc molt purificada m'assemblo al Poirot!

Anònim ha dit...

Aquest joc que heu proposat és divertit. Alguns blocs no els coneixia gaire i això em permet poder-los conèixer millor.
Per com he vist que escriu, tinc el pressentiment que és la Núria, del bloc "M'exalta el nou i m'enamora el vell". Pot ser?

Unknown ha dit...

Ui que bé! Això s'anima!!! ja tenim alguns comentaristes que s'han arriscat. Tan sols per això se us felicita, no defalliu!

Lluïsa ha dit...

Així m'agrada, que els valents es deixin veure!!!

kika ha dit...

Ferra, una mica sí que han fet efecte les teves crides :)

Isabel, si, si va que t'hi acostes, i doncs... qui és?

Albert, molt bé que t'hagis atrevit. així m'agrada. el diumenge sabrem si l'has encertat o no :)

Eulàlia, si, si, felicitem-los i animem-los :)

Lluïsa, valents i carregats de paciència :)