dilluns, de desembre 13, 2010

stardate: d’estrena



amb les emocions de la 1.tfc se’m va passar l’aniversari del blog. ara ja fa dies que el primer apunt va complir exactament dos anys.

dos anys! tant temps! quan hi penso m’agafa vertígen. dos anys són molts posts. quan penso en aquells dies quan tenia por de quedar-me sense inspiració ... sense saber què escriure ... quines rucades! després d’omplir tantes pàgines! per altra banda, aquests dos anys m’han passat volant.

durant aquests dos anys la platilla inicial s’ha anat omplint de gadgets,  i enredos. i cada cop em tocava anar més avall a buscar les noves entrades dels blocaires amics. l’altre dia dinant amb la mar parlàvem de blogs i em va instruir sobre plantilles i altres novetats que han anat sortint durants aquests últims temps.

totes aquestes coincidències m’han portat a decidir canviar la imatge del blog. vaig estar provant diferents alternatives i aquí està el resultat. l’estrena m’ha posat contenta. m’agrada!


i per no abandonar encara el tema 1.tbfc aquí teniu una foto d’alguns dels participants ben morts de fred però amb la panxa ben plena. al final no vam aconseguir cap foto on sortíssim tots alhora. en totes les fotos hi falta algú, i en aquesta també!
 



33 comentaris:

mar ha dit...

ei guapa!
doncs felicitats!
i que en segueixis celebrant molts més!

m'encanta llegir-te!

petons!

(sí que feia fred sí! però que bé que ens ho vam passar! oi?)

mar ha dit...

per cert... m'encanta aquesta nova imatge!

;)

Ferran Porta ha dit...

A mí també m'agrada, Kika, aquest teu nou "espai" :)) Sí, és xulo.

La foto m'encanta, què t'he de dir que no sàpigues! I per cert, ahir vaig tornar-hi, a aquest lloc, per fer un fantàstic roibos de mitja tarda...

http://www.youtube.com/watch?v=VyMLSJwehyI -doncs això ;-)

nur ha dit...

M'agrada molt la nova estètica del teu bloc (i, ei, està molt bé això d'aprofitar dues columnes, tot i que són estretetes) i me n'alegro pels dos anys. Sí, el temps no corre, vola. Jo ja no sé el temps que fa que corro per la blocosfera... ho investigaré :)

Enhorabona i, és veritat, que poc ens hauria costat demanar a algú que ens fes una foto! No en tenim cap en què sortim tots!

sànset i utnoa ha dit...

Ostres, quina gent més maja, els de la foto!!!

I.. per cert: moltes felicitats i que no se'n vagi la inspiració!

*Sànset*

DooMMasteR ha dit...

Moltes felicitats per l'aniversari!
Veig que encara no hem aterrat. Jo tampoc. Me'n tornaria ara mateix!

M'ha encantat lo de les lents que carregava. He rigut molt!

Petons!

Carquinyol ha dit...

dos anyets ja !!! Com passa el temps !! Moltes felicitats !!

Mr. Aris ha dit...

moltes felicitats! Escolta, perquè no fas com el facebook i etiquetes les persones de la foto?

PS ha dit...

Jajaja, veig que algú ja demana més que jo: etiquetes!

Felicitats Kika, per el blog , per l´estètica i per la reorganització i per aquesta trobada berlinesa tan fructífera.

Ferran Porta ha dit...

Mite'l ell, l'Aris, sí que vol saber coses ;) Els "berlinesos" hem quedat que penjar fotos sí, posar-hi etiquetes no. Una forma com una altra de fer, vaja.

Joan ha dit...

M'agrada la nova imatge, felicitats pel segon aniversari!

Mr. Aris ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
lolita lagarto ha dit...

amb un bloc tan xulo no m'estranya que ahgis arribat a l'espai intergal·làctic...
felicitats pels dos anyets!

jo també vull etiquetes!!:)

Mr. Aris ha dit...

HE elimina't el comentari anterior perquè el diccionari m'havia fet una falta d'ortografia molt grossa
deia que

Ei, que em sembla molt be això de reservar l'intimitat, però es que sòc molt curiós...
Per cert 10 noies i 4 nois, una mica desnivellat això, no?

Isabel ha dit...

Bon dia, Kika,
Si que t’ha quedat xulo, si! el meu bloc -que no és tant vell- encara l’estic decorant amb “gadgets” i punyetetes, que no se pas on les trobeu. Així és que, de moment, m’esperaré uns dos anyets, a canviar la seva imatge.
El que m’agrada, i molt, és la fotografia que has penjat. També he pensat, caram! hi podia ficar etiquetes, així sabria qui és qui. Però, no, ja està bé... ara estic conjeturant, que és el que a mi m’agrada, i adjudicaré el nom que em semblarà a aquestes persones, gelades de fred, de la foto!

Lluïsa ha dit...

Felicitats per l'aniversari, Kika! I sí, a mi també m'agrada molt aquest canvi.

Ferran, un rooibos a mitja tarda, quina enveja... Però això vol dir que, després de passar-hi nosaltres, encara et deixen entrar.

Garbí24 ha dit...

dos anys cara nova i amb la inspiració a dalt de tot...que més pots demanar

Ferran Porta ha dit...

Sí, sí, hehe, em van deixar entrar. I a sobre el mateix cambrer que ens va atendre; com a casa, tú ;)

Unknown ha dit...

"Space, the final frontier...". Justa ia imatge. Va bé renovar de tant en tant, aire fresc!

Agnès Setrill. ha dit...

Molt estelat i fresc. M'agrada!

gatot ha dit...

m'agrada el nou piset.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats! Dos anys passen volant! Ni te n'adonaràs i ja en portaràs 5!

Rita ha dit...

Felicitats, guapa, pels dos anys i per la nova imatge: m'agrada!!!

Nur, la foto no ens la va fer el cambrer del costat?

Vas preguntar pel farmer, Ferran? ;-)

kika ha dit...

mar, gràcies per tot! m'he passat un ratet amb el dissenyador que em vas ensenyar... i encara no aconsegueixo que em cregui amb els colors... alguna cosa dec fer malament... ho seguiré intentant!

Ferran, quin detallasso la cançoneta :) gràcies! ja li vas donar records nostros al cambrer? :)

nur, me n'alegro que t'agradi. respecte a la foto ens haurem d'organitzar millor en la propera ...


Sànset, gràcies! que guapos, no? :)

DooMMasteR, en vida teva! :) me n'alegro que t'hagi fet riure :)

Carquinyol, vola el temps! gràcies! :)

Aris, res d'etiquetar! la foto i prou ... la resta l'heu d'imaginar :)

Pais secret, no ho tenia previst lo de la foto, però ja que ho vas demanar ... l'he penjat en honor teu :)

Joan, me n'alegro, gràcies! :)

Lolita, res d'etiquetes, ja ho has sentit. és el que hi ha! :)

Aris, si noi, estava desnivellat, però hi havia molt nivell! :-D

Isabel, doncs en comptes d'afegir gadgets jo he fet una mica de neteja! i res d'etiquetes, imaginació! :)

Lluïsa, gràcie,s gràcies, me n'alegro que t'agradi. el ferran ens vol fer dentetes :)

Eulàlia, sí, sí, fa il·lusió l'estrena :)

Agnès, una mica més de les meves obsessions... gràcies al nou dissenyador de plantilles :)

gatot, gràcies! que bé tornar-te a veure per aquí!

Albert, gràcies. si el temps em segueix passant tant depressa, segur que no me n'adono! :)

kika ha dit...

Rita, moltes gràcies! ... pel farmer que es va quedar sense ous? :-D

Elfreelang ha dit...

Ui faig tard....moltes enhorabones per l'aniversari bloquenc! i que siguin molts anys més! ei i m'encanta el nou disseny! esteu molt guapos a la foto!

Ferran Porta ha dit...

Poca broma, vaig veure que li sonava la meva cara, li vaig explicar que havia vingut amb un grup de 14 barcelonins (amb permís dels no barcelonins), i tu diràs si se'n recordava :-))

kika ha dit...

Elfreelang, no fas tard mai tu! encantada de que estiguis tan contenta amb tot! :)

Ferran, que dius? però si semblava que us coneixíeu de tota la vida tu i ell? :)

Lluïsa ha dit...

Es que en vam fer notar una mica.

Joana ha dit...

T'ha quedat molt modern¡¡
Una bonica imatge.

sànset i utnoa ha dit...

Felicitats Kika i Kika's log per aquests dos anys i picu! Un exercici de constància molt ben aconseguit!
I bonica la nova imatge!

petó

Utnoa

Clidice ha dit...

Vaja! el meu blogroll m'ha fet la mala passada de no actualitzar-te fins ara :( què hi farem! Està xulo l'aspecte del blog :) ah! i posats a triar, prefereixo no morir-me, o fer-ho a l'espai o a la muntanya ... mentre no sigui condemnada a una màquina imbècil perduda.

kika ha dit...

Lluïsa, però ens vam portar bé, no? encara que amb la colla que erem no podíem passar desapercebuts :)

Joana, he, he, a mi tambe m'agrada :)

Utnoa, moltes gràcies! petonets :)

Clidice, gràcies! de tant potinejar el dissenyador el devia haver colapsat :-D i respecte a l'altre post: ai! si poguéssim triar ... hi hauria massa gent a la terra :-D