dijous, de desembre 09, 2010

stardate: abans de la 1.tbfc


suposo que aviat pararé però de moment encara dura ...

abans de marxar en vaig parlar bastant amb amics i coneguts. vaig rebre tot tipus de comentaris. alguns, fins i tot gent no blocaire, em van confessar que sentien enveja. però la majoria no entenien res i tenien preguntes com aquestes que vaig haver de respondre moltes vegades.

no et fa por anar amb gent que no coneixes de res?
no! gens! de què hauria de tenir por? cert que és gent que no he vist mai però d’alguna manera a alguns ja fa molt que els conec. i als altres els he anat coneixnet últimament. part el que són és als seus blogs. amb això em puc fer una idea bastant clara de com són.

i si et trobes amb una colla de frikies?
doncs suposo que seràn frikies com jo!

i prens la jèssica?
és clar. sempre que puc la prenc quan vaig de viatge. i aquest cop no veig perquè no ho he de fer. segur que en pot aprendre molt. passi el que passi l’experiència segur que serà bona per ella.

i per què l’heu de fer a berlín? no la podeu fer més a prop?
és clar que d’entrada no hi ha cap necessitat de fer-la a berlín. de fet no hi ha cap necessitat de fer-la. és fa per gust. i és fa a berlín perquè qui l’ha pensat i organitzat viu allí i té molt bon gust!

i quines activitats blocaires heu de fer?
no està pensat com un congrés. no hi anem per feina ni per cap objectiu concret blocaire. visitarem la ciutat, ens coneixerem en persona i conviurem. a més a més, l’anfitrió ens ha preparat una petita juguesca que fa referència als blogs, però sobretot ens convida a aprofundir en el coneixement dels altres participants a través dels seus blogs. una gran idea!


i això que no havien vist la gorra!




18 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

És curiós que quan ho expliques molta gent et pregunta més o menys el mateix. Sobretot això de "no els coneixes". Ara, quan plantegen això queda ben clar que no són blogàires!

*Sànset*

Joan ha dit...

i si et trobes amb una colla de frikies?
Doncs estàs al lloc correcte.
Com si ser normal fos un valor, tal com estan les coses.
Verd i en gorra? TBfC!!

Garbí24 ha dit...

si jo hi hagués pogut anar no ho hagués dubtat ni un moment

Ferran Porta ha dit...

Què interessant com ho has explicat, Kika; m'ha encantat llegir aquesta "autoentrevista"!

Certament, com diu en Sànset les preguntes són comunes. I ves, de fet trobo normal que els no blocaires se les plantegin. Si molts no entenen perquè tenim un blog, com han d'entendre que ens reunim a l'estranger, d'aquesta manera, per compartir un cap de setmana! :)

Vaja, que entenc les reticències dels no blocaires... Òbviament, estic encantat de no compartir-les :-))

Bravo pel post.

Isabel ha dit...

Tot allò que no es coneix fa respecte!
Però també suscita molta curiositat, és per això que si ens entretenim a explicar-ho, tant bé com tu ho has fet, la gent perdran les pors.
Pors, què només serveixen per no avançar!

Rita ha dit...

M'encanta!!!

I no us passa ara que quan expliques que ja s'ha fet i que ha anat tant i tant bé la gent et mira com amb una certa envegeta? ;-)

Som uns pioners!!! hehehe

Lluïsa ha dit...

És cert; quan explicava que me n'anava a Berlín amb un grup de persones que no coneixia, a alguns els costava d'entendre, començant pels meus pares, però també n'hi havia d'altres, que sense ser blocàires, em feien costat i m'animaven sense dubtar.

Hi ha molts tipus de relació entre persones que la gent no enten, segurament per por o per desconeixement; i aquest n'és un bon exemple.

I d'enveja suposo que també en tenen; ja he perdut el compte de les vegades que m'han preguntat com va anar.

kika ha dit...

Sànset, sobretot els no-blocaires, tesn raó, però fins i tot algún blocaire...

Joan, o sigui que ... no som normals???

garbi, a la propera, doncs :)

Ferran, bona aquesta :) sí que ho sembla una 'autoentrevista' :-DDD

Isabel, sí, les pors fan molta nosa en general ... però les pors específiques als blocaires no les entec gens ...

Rita, sí, sí, la majoria sí! :)

kika ha dit...

Lluïsa, uf, que valenta que ets! jo als meus pares ni tan sols he intentat explicar-los-ho :)

Mr. Aris ha dit...

Jo també vaig anar a Berlin amb 30 persones que no coneixia de res el 1986, amb un viatge del ajuntament de Barcelona. La gent s'apuntava en una llista i quan va està plena amb els 30 es va tancar. Es molt divertit. I llavors no hi havia internet. Ni ens haviem pogiut coneixer per la xarxa. Jo tinc amigues meves que s'apunten a viatges cap a països en Agencies Turístiques sense coneixer a ningú.

Dafne ha dit...

Kika, jo sóc una de les que ha sentit una punta d'enveja, ho confesso, però crec que de la sana, sincerament. Venir-hi se'm va passar pel cap però no m'ho vaig treballar prou, està clar!
Fantàstic, Kika, jo segur que t'hauria endevinat l'escrit!!
Per cert, hi haurà 2a edició?

Marc Guarro ha dit...

Si partim de la premissa que un fa un bloc perquè vol, i que hi explica les coses que vol i quan vol, i que llegeix els blocs que vol i no llegeix més els que no vol, si partim de la premissa, doncs, que ser blocaire és una cosa completament lliure i volguda, en una trobada entre blocaires no pot haver altra cosa que claredat i bon rotllet, no? I si algú no s'hi ha sentit prou a gust (que no crec que sigui el cas de cap dels participants a la 1.TBfC -ho he escrit bé?-)doncs no repetirà.
Una altra cosa: com la Dafne, jo també us he tingut enveja. I encara més després que la Lluïsa m'expliqués la seva experiència i de veure les fotos del DooMMaster, quin fenòmen a la càmara, noi!
Felicitats de debò a tots!

kika ha dit...

Aris, és clar que quan la gent va de vacances va amb la idea de passar-s'ho bé. i això hi fa molt. però aquí a més hi havia un caliu, provocat pel nostre gurú, que és difícil de replicar :)

Dafne, jo crec que sí que hi haurà una continuació. almenys la llavor ja hi és, i crec que aviat donarà fruit. ja t'ho pots començar a treballar per estar a punt quan arribi :)

Marc, i és clar que sí! tots ho fem només per gust, els blogs, els comentaris, i la trobada no podia ser diferent. doncs, vinga, com a la dafne, et dic: ves-te animant per la propera :)

Lluïsa ha dit...

Kika, tinc informació privilegiada, i crec que no em/ens costarà gaire convèncer a aquest senyor d'aquí dalt, que diu que em coneix, perquè s'apunti a la propera :)

sànset i utnoa ha dit...

Jo reconeixeré que al principi em feia una mica de cosa... i això que hi venia acompanyada per algú que ja coneixia!
Feia tan de temps que ho teníem preparat, però, que hi va haver temps de pensar de tot, però mai per fer-se enrere!
Jo no ho havia dit a gaire gent, perquè no ho saben passa persones que tinc bloc, però des que vam tornar... que ho explicaria a tothom!

Bon cap de setmana per tu i per la Jèssica! No ens enyora ella? :P

Utnoa

kika ha dit...

Lluïsa, molt bé! així m'agrada! :-)

Utnoa, acompanyada per algú que ja coneixia diu ella, he, he, ... és una manera de parlar, no? :-D també us enyora ella, i tant! i molt! :-)

jessica ha dit...

Utnoa, si que us enyoro molt!

Ferran Porta ha dit...

Mite-la, la Jessica, com treu el nas per la catosfera, hihi... Hola Jessica!! :)