dimarts, de juliol 07, 2009

stardate: badant

per uns dies he canviat el ritme i l’horari, fent una espècie de transició cap a les vacances.

a l'aixecar-me al matí prenia l’ordinador cap a la terrassa. i quan tothom encara dormia em posava de cara a la mar a llegir el correu i els blogs. de fons el blau clar de la mar del matí i el reflex del sol encara molt baix.

a mig matí, seia a la terrassa amb un llibre, i de fons la mar amb un blau més definit.

a migdia, mentre dinàvem, el blau de la mar brillant amb el sol que li tocava de ple.

a la tarda, a l'hora de la migdiada arribava la marinada i la mar ensenyava les puntes blanques de les ones.

al vespre, tornava a seure a la terrassa amb un llibre mentre el color del mar s'anava apagant.

a la nit sortia una lluna vermella, cada dia més gran i més rodona. a l’hora de sopar il·luminava just el tros de mar del davant meu.

abans d'anar a dormir la lluna era encara allà, il·luminant la mar.

m’he passat uns dies badant de cara al mar.

m’havia portat feina per fer que no he fet.

he intentat escriure haikus però no me n’he sortit.

i el ritme del meu cap sembla que de moment no ha canviat gens.

encara necessito més vacances!

9 comentaris:

miquel ha dit...

I qui vol haikus
si té el blau de les ones?
Ah, més vacances...!
(és broma, kika)

M'agrada aquest pas del dia suau i acolorit.
I què si no s'han acomplert els propòsits i els ritme mental no és el desitjat (a tots ens passa)? Has gaudit dels moments? Fora recances!

Rita ha dit...

Està molt bé poder fer prevacances observant el mar... :-)

Josep B. ha dit...

Tot i que les meves vacances sovint són més mogudes he de reconèixer que alguns dies deixant passar les hores també han de fer molt bé al cos i a l'ànima.

Els Haikus i la feina poden esperar, ni que sigui una mica.

Ramon ha dit...

... i respirar fondo... olorant l'olor de les onades...

Clidice ha dit...

Jo no sé fer vacances contemplatives, necessito moure'm i molt. Potser serà millor que ho provis ^^ És clar que jo no tinc mar. Una bona transició cromàtico-existencial :)

kika ha dit...

pere, ets una màquina de fer haikus! i bonics que et queden! :-)
sí, suposo que no passa res... només cal intentar gaudir del que hi ha, no? com sempre! :-)

Rita, però potser son una mica forçades. quan torno la feina m'espera. no ha fet vacances :-)

skorbuto, i esperen. només cal que els deixi esperar tranquils!

Ramon, ai! això ho hauré d'afegir. sona molt bé!

Clidice, tot arribarà... espero :-)

Carquinyol ha dit...

En resum, que has estat uns dies com el Capitán Pescanova, mirant al mar !!

;)

kika ha dit...

Carquinyol, això feia el capitan pescanova :-D doncs que bé que devia estar!

Agnès Setrill. ha dit...

IIIIIiiiiiiiiii! Quina enveja!!!!!!!!!!!!!!!!!