dijous, de juny 05, 2014

stardate: les altres



hi tornem. aquest cop comencem així:



havia d’anar bé per força.
hi havien regalets, dolços, pizza, cafè, cava i sobretot ganes d’estar bé.
era la segona trobada del club de lectura.

la botiga vintage ens va captivar. i ens va fer pensar en tot allò que sovint ens amoïna, sobretot perquè són problemes massa quotidians: el paper que la societat ha designat a les dones.

fun home ens va encuriosir. però de manera paradoxal. majoritàriament vam coincidir d’entrada que no ens va agradar llegir-lo i majoritàriament vam acordar que estaria bé tornar-lo a llegir.


tot això i molt més fa que esperem amb ànsies la propera trobada.

4 comentaris:

mar ha dit...

ets fantàstica… sintètica i clara!
a mi em costa tant… sempre necessito massa paraules…
prenc nota, a veure si se m'encomana una mica…
;-)

rits ha dit...

molt sintètica! hehehe!

mmmm, fun home, jo crec que no me'l tornaré a llegir, eh....

amb ànsies i ja amb els dos llibres, que no us puc atrapar mai!

Olga Xirinacs ha dit...

Els clubs de lectura solen ser llocs amables, refugis càlids.

M. Roser ha dit...

M'ha fet gràcia veure que tens el nom de la protagonista d'un conte infantil que vaig escriure ja fa temps...Es diu, La KiKa no s'agrada;
espero que això no et passi a tu.
Bon capvespre.