dissabte, de maig 03, 2014

stardate: còmics per grans



feia mooolt temps que no llegia un comic quan me’n van regalar un de xulíssim. és el llibre en el que suposadament es basa la pel·lícula la vida d’adele.




quan me’l van regalar ja havia vist la peli i m’havia agradat molt. me’l vaig posar a llegir de seguida, i és clar, aviat el vaig acabar. era només un còmic. em va fer recordar la infantesa, quan les meves grans lectures eren còmics de walt disney. Vaig pensar que m’agradaria llegir més còmics, però no tenia ni idea de si existirien més còmics amb històries que m’agradessin.

i vés per on, que al cap de poc m’en recomanen un. el busco per amazon i allà mateix me’n recomanen més (això no és cap sorpresa). total que descobreixo persepolis. Un gran llibre del que també n’han fet una peli.



és una doble història fascinant. la de l’iran en les últimes dècades i la d’una noia d’allà mateix. m’ha tingut atrapada. me l’he llegida en molt poc temps. i ara penso que potser això no és bo.



per això deixaré passar uns dies abans no ataqui els següents: fun home i are you my mother?



1 comentari:

rits ha dit...

Persèpolis em va agradar molt. Els altres, encara no els he llegit.

No, Fun Home, encara no he començat, vull acabar primer la botiga......