dissabte, de juliol 21, 2012

stardate: alguna cosa que no va


per molta crisi que diguin que hi ha, si t'ho mires be no hauríem de patir per res.

tenim dèficit, però hi ha països que estan molt pitjor



el deute en general, comparat amb la resta, tampoc sembla tant desorbitat



tenim necessitats financeres com més o menys tothom



l'interès que hem de pagar no està tan malament, comparat amb el dels veïns



segurament tenim més atur que ningú, però això no és cap novetat



està clar que ara estem en recessió però és que havíem crescut molt



fins i tot els preus de les cases sembla que han estat baixant molt



però les comunitats autònomes i altres agències de l'estat estan apunt de fer suspensió de pagaments. com pot ser? això no lliga.
la única raó que jo li veig és que no han fet bé els comptes, i tots aquests números estan malament. jo diria que ens han estat enganyant.

6 comentaris:

miquel ha dit...

Ostres, kika, ja m'havies animat, però el darrer paràgraf m'ha fet tornar a la realitat que ja intuïa.

sargantana ha dit...

pos eso...

per aixo ja no tenen la nostra confiança, pero si els nostres calers

casummmmm

kika ha dit...

miquel, de fet a mi em va passar igual... al veure tot això em vaig animar ... però quan sents com 'estem'... jo no hi trobo cap altra explicació!

sargantana, doncs, si, estem ben fotuts!

Garbí24 ha dit...

si podèssim tenir a les arques...el que han robat, el que ha costat AVE i el seu manteniment i els aeroports que no s'han ni estrenat......estariem millor que Suiza

nyap ha dit...

culpa=autonomies
solució=eliminar/limitar autonomies
autonomies=Catalunya

[d'Euskadi ja se'n ocuparan més endavant]

kika ha dit...

joan, potser sí. encara que els nostres governants tampoc ho haa fet gaire be i no prometen gaire...

nyap, però euskadi va bé, no? ah! potser per això els interessa requisar-los!