em diu: anem a l’esclat-bon preu.
i jo: sí, sí. t’hi acompanyo!
no n’hi gaires d’esclats ni de bon preus per on jo em moc normalment. i quan se’m presenta l’oportunitat m’hi apunto només per anar a buscar això:
un vi, fet per l’albert. un dels enòlegs del celler vall-llach.
i és que quan el vaig sentir explicar tan entusiasmat que aquell vi era el primer que feia, em van venir moltes ganes de provar-lo. i finalment el tinc!
per alguna raó misteriosa, en aquesta foto el flash no s’ha volgut encendre. pels interessats transcric el que hi diu a l’etiqueta del darrera:
t41
2007
aquest vi, elaborat amb raïms de ceps joves de les varietats garnatxa, carinyena, merlot, cabernet sauvignon i syrah, s’ha cupejat a la tina 41 del celler.
priorat
denominació d’origen qualificada
porrera
embotellat per celler vall llach sl per a clos l’asentiu sl
xulo, eh?
i a més està boníssim!ah! i només es troba als supermercats esclat i/o bon preu.
i molt bé de preu!
9 comentaris:
El tastarem!
Bona nit, Kika!
Pues en nuestro establecimiento sólo tenemos Marqués de Càceres, Marqués de Riscal i Marqués del Duero.
Jo no tinc cap Esclat ni Bon Preu a uns quants quilòmetres a la rodona! Ara, el vinet pinta bé eh?
La darrera frase hauria de dir "i a molt bon preu!" i ja seria un esclat de joia amb tast de vi.
Buscaré. Algun Esclaten o Bonpreuen hi ha d'haver a prop de casa...
M'has convençut!
us animo molt a que el proveu. després d'escriure el post he descobert un bon preu no gaire lluny de casa, i ja hi he anat a fer reposicions!
tinc moltes ganes de tastar-lo!
i ja he localitzat un bon preu al poble del costat!
a veure si m'hi acosto i el tasto ja d'una vegada!
;)
ja veuràs com quan l'hagis provat no tardaràs en voler tornar-hi! :-)
Publica un comentari a l'entrada