dimecres, d’abril 13, 2011

stardate: inventar-se la vida



la carme del blog col·lecció de moments és una gran productora de blogs. i sobretot de blogs que desperten sentiments. i de la seva llista en vull destacar un que ... no el definiré perquè no sabria com fer-ho.


és un relat sobre una novel·la? o potser és una novel·la?

és una descripció d’uns fets? o potser és una història inventada?

explica situacions que et fan reviure la teva vida, i te la fan replantejar. potser aquesta és la intenció o potser no. potser ho aconsegueix amb uns lectors i amb altres no.

no ho sé. el que sí sé és que el vaig agafar pel començament i no el vaig poder deixar. i quan vaig arribar al final em vaig quedar amb ganes de més.

sí, ja ho sé que això em passa normalment amb els llibres que m’agraden. però els llibres s’acaben a  l’última pàgina. i l’avantatge d’aquest blog és que no necessàriament s’acaba en l’últim post publicat. aquesta història s’acabarà quan la carme ho decideixi. i espero que quan arribi el moment ens avisi. per això per ara només cal seguir esperant nous posts!


pista 1 del sant jordi 2011 a blogville: el blocaire que ha de rebre el meu llibre és petit.

5 comentaris:

òscar ha dit...

No conec aquest bloc de la Carme. Diriem que m'he especialitzat en la seva Col·lecció de Moments.

Diriem, també, que això de no coneixe'l té una data de caducitat molt i molt propera.

mar ha dit...

a carme és un geni 'inventant la vida'...
la segueixo des de gairebé els inicis i m'encanta el què i com ho explica i com tu dius les situacions que explica sovint em sonen...

jo tampoc ho vaig poder deixar des del principi al final... enganxa!

demà ens inventarem la vida davant d'un cafè!
;)

fa?

ens veiem!

kika ha dit...

òscar, vinga doncs, ànims i endavant. segur que tu també thi enganxes! :-)

mar, si, si, demà un café i a inventar-nos la vida! :-)

carme ha dit...

ostres, kika... no havia vist aquesta teva entrada!

Sí que t'havia vist als seguidors d'inventar-se la vida, però com que el tinc tan abandonadot!

Tinc ganes de seguir la història i tu m'hi animes!

kika ha dit...

me n'alegro molt de que t'animis... ens vas deixar ben intrigats :-)