divendres, d’abril 29, 2011

stardate: dubtes


em vaig posar a mirar el (tercer) partit. tenia la impressió de que fessin el que fessin els del madrit ho trobaria malament.

m’havia quedat amb massa mals records dels dos últims partits. de fet, els jugadors del madrit a mi ara em fan por. penso que són molt dolents. que van a fer mal. només cal veure això.





per això ahir quan al començament del partit decidíem si escoltàvem els comentaris del tv3 o els de la ràdio, vaig pensar que m’agradaria escoltar uns comentaristes que no fossin ni del barça ni del madrit... n’hi ha d’haver de neutrals, no? que em poguessin explicar objectivament que carai està passant.

ahir em vaig haver de conformar amb uns comentaristes que intentaven ser objectius però eren clarament del barça. i avui he buscat uns comentaris més objectius aquí. i m’ha agradat sobretot aquest. llàstima que els gols del messi van ser massa macos i els comentaris del mou van ser massa lletjos. per això les notícies parlen bastant menys de la resta.

7 comentaris:

Thera ha dit...

A vegades estem massa suggestionats per les emocions, per la premsa, pel sentit de la terra,pel país,... I ens deixem portar...Ens tornem massa cap calents!!
Si prenem distància i amb més fredor podem veure més coses, ser objectius també és bo. Bon dia!

Clidice ha dit...

La veritat és que no sé si vull ser gaire objectiva amb el futbol. Sobretot després de veure el vídeo.

òscar ha dit...

Em queda, pel damunt de comentaris d'uns i d'altres, una sola cosa: una alegria gegant.

Encara em dura. :)

Mr. Aris ha dit...

"yo solo tengo una pregunta: ¿porque?"

Garbí24 ha dit...

tots ens hem evocat als quatre clàssics.....però guanyi qui guanyi els únics que s'emporten la pasta son ells, nosaltres ens quedarem amb les discusions, la il·lusió i les emprenyades. Començant amb sort una jornada laboral precària.

Joan ha dit...

Un sol argument: FUTBOL!!!

kika ha dit...

Thera, sí, però com es fa? com podem estar segurs de ser objectius?

Clidice, és que l'objectivitat és clara no?

òscar, i sperem que duri molt! :-)

Aris, ;-DDD

garbi, ells s'enduen moltíssima pasta facin el que facin!

Joan, ehem... vols dir que ... vaig un gran esforç, però segueix costant-me molt! :-)