dilluns, de febrer 07, 2011

stardate: sèries ionkis


l’havia llegit fa temps. l’altre dia en una llibreria el vaig veure i vaig recordar lo bé que m’ho havia passat llegint-lo. i vaig pensar que m’agradaria veure’l en pel·lícula.

vaig a series ionkis. busco per la n sota pel·lícules, i allí estava!


(el link porta directament a la pàgina de sèries ionkis on es pot veure on line i també es pot descarregar)


veient-la em semblava d’haver retornat dins el llibre. quina manera de fer reviure les coses. per molt que diguin que ‘el que queda del dia’ és l’obra mestra d’ishiguro, jo crec que aquesta és millor.



això del series ionkis és una passada. i seria terrible que la ministra aconseguís fer-ho tancar.

9 comentaris:

Carquinyol ha dit...

Justament perquè és una passada és la raó per la qual el volen tancar !

Joan ha dit...

I si volen la tancaran. I se n'obriran d'altres, i ens passarem els propers anys lluitant per les llibertats i la propietat intel·lectual. Tot i que en el fons, pura i estríctament, és un tema d'economia. Només hi veuen els € que deixen de guanyar.

Mr. Aris ha dit...

kina passada de web! ja m'havien parlat d'aquesta web i alló dels 72minuts...he buscat un film (origen) i hi és! estan totes! no m'estranya que ho volguin tancar...

kika ha dit...

Carquinyol, és que no poden deixar que hi hagi res que valgui la pena!

Joan, i haurem d'anar buscant les noves webs... per què ens ho posen tan difícil quan podria ser tan fàcil!

Aris, doncs quan et diguin que ja has fet servir els 72 minuts, el que pots fer es apagar el rooter i tornar a engegar-lo. d'aquesta manera podràs seguir veient les pelis sense haver d'esperar! :)

Lluís Bosch ha dit...

Casualitats: llegeixo el teu apunt mentre sento parlar de la "llei Sinde" a la TV. Jo no m'he enganxat a cap sèrie, ni ionki ni no, però no acabo d'entendre que persegueixin gairebé tant els internautes com els fumadors. Això sí, anar pagant l'internet més car d'Europa. En fi, salut i sort, i molt bé el canvi de look del teu blog.

el paseante ha dit...

No et queixis de la ministra González Sinde. A mi una altra m'ha prohibit fumar fent una cerveseta al bar on veig jugar al Barça.

No eren aquests els que deien "Prohibit prohibir"?

DooMMasteR ha dit...

I la tancaran els molts cab****!

Anònim ha dit...

Justament per això, perquè és una passada i atempta contra els interessos dels més poderosos, ho volen tancar. I no pararan fins aconseguir-ho.

kika ha dit...

Lluís, de fet és inútil, perquè tal com diuen més amunt, si tanquen això s'obrirà alguna altra cosa...

paseante, doncs s'estan lluint! :)

DooMMasteR, i tu que hi entens, ja deus saber l'alternativa, no?

Albert, les raons sempre són les mateies, per molt que ho intentin disfressar!