dimecres, de maig 27, 2009

stardate: petita obsessió

fa dies que cada vegada que pujo al cotxe poso la mateixa cançó: a bird on the wire de leonard cohen. hi ha uns versos que em tenen obsessionada:

like a bird on the wire
like a drunk in a midnight choir
i have tried in my way to be free
...
if i, if i have been unkind
i hope that you can just let it gob y
if i, if i have been untrue
i hope you know it was never to you
...
like a beast with his horn
i have torn everyone who reached out for me

o bé

com un ocell dalt del filferro
com un borratxo en un cor de mitjanit
a la meva manera he intentat ser lliure
...
si he estat desagradable
espero que ho puguis oblidar
si he estat fals
espero que sàpigues que no va ser mai a tu
...
com una bèstia amb la seva banya
m’he allunyat de tots els que se m’han acostat



entre mig hi ha altres versos que no em motiven tant, però aquests dies aquests versos és com si em retratessin ...

5 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

En els tres últims posts, estàs de lo més misteriosa...!!!

...a veure si algú t'estira de la llengua! ;P

Anònim ha dit...

Kika,

moltes gràcies per unir-te a la meva Llibreta.

Quines coses... Darrerament escolto moltíssim Cohen i "Bird on the wire" la trobo impressionant. És d'aquelles que se't queden al cap. I al cor.

Et recomano les versions que el cantautor genovès Fabrizio De André va fer de "Suzanne" i de "Joan of Arc".

Quan era petita, per cert, Cohen em provocava somnolència... Com es nota que ja vaig tenint una edat!

Petons,

Montse

kika ha dit...

Agnès, misteriosa? que va! potser se me'n va una mica l'olla, no? :-D

Montse, gràcies a tu per passar per aquí, i me n'alegro que coincidim. ja buscaré aquestes versions que dius de les altres cançons. i gràcies!

GAIA ha dit...

Leonard Cohen també m'agrada!
Em sembla que a qui més i qui menys se li'n va l'olla! Je je je

Mon ha dit...

en Leonard Cohen es genial a mi tambè m'agrada. Aquest estiu el tindrem actuant per Catalunya