dijous, de gener 07, 2016

stardate: triple crítica

perquè me la demana la rits:


comença donant la impressió que tot serà molt predictible i això em fa arrufa runa mica les celles. però hi surt el Gabriel Byrne i amb això jo ja en tinc prou per continuar engrescada. abans de mitja peli ja veig que totes les expectatives que he generat inicialment són equivocades. l’argument es comença a posar molt interessant i el suspens que es va creant no s’esvaeix fins al final. he de reconèixer que el Gabriel Byrne no calia, però està bé que hi sigui.




és un teixit de moltes històries que d’entrada no tenen res a veure i al final es troben. la música i el petit cameo del joan dausà no passen desapercebuts. és tendra i prou entretinguda com per tornar-la veure si es dóna el cas.




la història es basa en la seqüència cronològica de la saga. per tant tenim als luke, leia, hans solo més vells i als seus fills i això fa gràcia. el problema és que fan exactament el mateix que els seus pares!!! de fet és com un remake dels episodis anteriors!!! l’argument introdueix alguns nous personatges joves que serviran per garantir la continuïtat de la saga.


p.d. el director es jj abrams, el mateix que va fer lost. tinc la impressió que el seu únic objectiu és crear expectatives i fer diners gràcies a les expectatives, encara que sigui a canvi de prendre el pèl a l’espectador. en això té molt èxit. en crear obres de veritat inoblidables em sembla que no.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Com a bona Trekkie no esperava altra cosa que crítiques contra la franquícia rival.

rits ha dit...

Gràcies!
Només em manca Ningú vol la nit. Espero que aviat la pugui veure.

BCN nit d'hivern, em va agradar, xò n'esperava més. Algun trenat d'història em va sembla inversemblant. Però la història de la Carulla per tota la família, els complements, em sembla la millor. I si, el moment Dausà, ai.....

Star wars, a mi em va agradar. No n'esperava altra cosa. Massa repetició, potser si, xò ja m'està bé. Leia, molt desafavorida. I personatges interessants, com la Rai. El dolent..... uix..... fluixet. Però fa l'acte més bèstia de tota la saga, x tant, la resolució serà ben interessant. El perdó? Fins ara, sols Luke Skywalker havia perdonat. Havia perdonat tot el mal del seu pare, i aquest perdó és el que salva Darth Vader.