dimecres, d’agost 13, 2014

stardate: coses de l’estiu



l’estiu passat vaig fer neteja dels armaris. vaig decidir retirar tot allò que feia uns cinc anys que no em posava, ja que no hi havia cap esperança de que m’ho tornés a posar. algunes peces van anar directament al contenidor. però n’hi havia algunes que em sabia greu perdre de vista.

alguns vestits i samarretes es van convertir en coixineres, tal com vaig explicar l’any passat. altres peces van ser retallades amb la intenció de fer-les servir per fer patchwork. i allí es va acabar l’estiu.


aquest estiu he continuat la labor. ara ja tinc un parell d’obres de patchwork. ha estat una feinada, però molt entretingut i relaxat. molt recomanable.




4 comentaris:

Anònim ha dit...

qui s'avorreix es perquè vol :P

mar ha dit...

artista!
;-)

fanal blau ha dit...

Són fantàstiques, però...clar...s'ha de saber cosir...
I jo no en sé! :(
:)

fanal blau ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.