dissabte, d’octubre 05, 2013

stardate: loteries

no he tingut mai cap tendència a comprar loteria. per vàries raons:

perquè les diners que pagaria s'afegeixen directament als molts que ja pago a l'estat
perque ho considero una enganyifa per crear falses expectatives a la gent
perquè normalment no toca (res!)
...

però fa anys em van convèncer a comprar loteria del número que comparteixen els de la feina.
la raó única: em sabria molt greu que, si mai es donés el cas, tothom ho celebrés menys jo, per culpa dels meu principis fonamentalistes.

aquest any m'incloc en el grup de gent de la feina que ha suggerit comprar la nova loteria catalana. però com que també hi ha un grup d'espanyolistes, s'ha decidit que s'oferiran les dues opcions.

i jo he decidit que en compraria de les dues. de la catalana en pensava comprar igualment ja que la raó de contribuir a la creació del nou estat supera amb escreix les meves manies per les loteries. i de l'espanyola en compraré igualment una mica, per la raó de sempre: per no quedar-me penjada si al final es treu alguna cosa.

alguns companys han decidit fer una espècie de competència: comparar qui compra de cada, i quant es comprar de cada. així és pot classificar la gent i qualificar l'ambient que compartim. en aquest sentit, la meva estratègia no serà de les més radicals, sinó que a mi em consideraran una d'aquelles 'tanmestim.' però m'és igual.

2 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

N'he comprat algun cop pel mateix motiu (no quedar en fora de joc, si és dóna el cas), i enguany en compraré per convicció. De la catalana, esclar. Com no tinc companys de feina, no hi ha risc de quedar-me despenjat, amb l'espanyola ;)

Garbí24 ha dit...

si no és que me'n ofereixen, no penso anar comprar de l'espanyola.