divendres, de febrer 25, 2011

stardate: sempre creix



la meva llista de blogs que hi ha aquí a la dreta sempre creix.

a vegades penso en fer neteja i esborrar alguns blogs que fa temps que són al fons. algun cop n’he fet una llista per esborrar-los del blogger. però quan arriba el moment no ho faig. penso que allà baix de nosa no me’n fan. i si un dia es decideixen a pujar de nou m’agradarà veure’ls.

només n’hi ha un que em fa un mica de ràbia. és el de la candela. fa un temps va decidir tancar-lo. i ara es veu que ha decidir tornar a obrir-lo però només s’hi pot entrar amb invitació. com que jo no el vaig esborrar segueix a la meva llista. i ara cada vegada que publica un post nou puja al cap de munt. i si clico per veure’l em diu que no pot ser perquè a mi no m’ha convidat. fa ràbia sobretot perquè era un blog que m’agradava molt llegir. potser aquest si que l’hauria d’esborrar. però per ara tampoc ho he fet.

per això la llista no decreix mai. de tant en tant n’hi afegeixo algun i la faig créixer una mica. i aquests dies l’estic fent créixer molt.

demá aniré a un sopar blocaire. em trobaré amb una trentena de blocaires. alguns coneguts de berlín. altres coneguts de llegir els seus blogs durant mesos. altres que he conegut aquesta setmana llegint els seus blogs per primera vegada. intentaré conèixer-los a tots abans d’anar-hi però com que no sé si ho aconseguiré, potser encara n’hi haurà alguns dels qui no hauré llegit mai res.

de totes maneres la llista creixerà i creixerà!

14 comentaris:

Sergi ha dit...

I per què no et poses en contacte amb la Candela i li demanes que et convidi al seu blog? Si no en tens l'adreça, demana a algú altre que saps que la llegeixi, o que puguis intuir que té invitació, que li demani en el teu nom.

fanal blau ha dit...

Jo també vaig passejant, però em falta temps! :)
Fins ben aviat!

Carquinyol ha dit...

Doncs que t'ho passis molt bé al sopar, segur que serà prou interessant !!

Al meu cas la meva llista de blocs és més estàtica... i la raó és que per modificar-la haig de modificar la plantilla a mà i em fa un paaaaaaaaaaaaal.... :(

el paseante ha dit...

A mi també em passa tot això que vaig augmentant la llista de blogs. I tinc la mala costum de comentar-los a tots, cada vegada que publiquen. Porta temps i, sovint, no em sento correspost. Suposo que aniré aprenent a eliminar vincles, però em costa.

Això de la Candela també m'ha passat. Suposo que aquesta persona es va sentir angoixada per l'allau d'emails. Només és una teoria. Quan vulgui, ja tornarà.

sargantana ha dit...

com t'entenc!!
la llista creix i creix i en epoques que tothom esta mes actiu, es un neguit no poder visistar a tots...pero es agradable mantenir els vincles i saber dels companys...
a mi darrerament les conexions no m'hi ajuden gaire i aixo encara en fot mes
jajajajaj
petonets

mar ha dit...

em passa més o menys el mateix que a tu...
i amb això del bloc de la candela estem d'acord, m'ha passat el mateix... jo tampoc hi puc entrar i em sap greu perquè també m'agradava llegir-la...
i la meva llista de blocs creix i creix també però ja no dono l'abast de llegir-los tots i tampoc de comentar tots els que llegeixo, però vaig fent depenent del temps i de la inspiració que tinc...

ens veiem dissabte!
algú deia que, contràriament al que sol passar entre blocaires, aquest cop en coneixerem en persona dels quals no sé si tindrem temps de llegir-los...
coses que passen!

Garbí24 ha dit...

la llista creix i creix, el temps se'ns puja al damunt i no tenim tot el temps que voldriem, però que hi farem...que sigui creixent, perque ens agrada.
També hem fa ràbia el tema candela....jo n'era un lector habitual i ara veig que publica i no puc llegir....potser és ella qui s'ho perd no?

Clidice ha dit...

jo també sóc viciosa de fer créixer la llista, perquè no oblidem que més que un títol, un apunt o un blog, hi ha gent al darrera amb la qual et vincules poc o molt. espero que el sopar us vagi de conya, a veure si m'apunto al proper :)

Agnès Setrill ha dit...

Ei! A mi ja em pots esborrar, si torno a publicar, t'ho faré saber!
(També va per altres que comenten aquí!)

rits ha dit...

esclar que creix, perquè aquesta comunitat enganxa!
jo, normalment els que son amb invitació no hi entro. Segurament tindran els seus motius, però normalment com no m'apareixen actualitzats al reader, doncs no m'en recordo de visitar.

ens veiem aquest vespre!!

Anònim ha dit...

Si la Candela ha vist aquest post, que es posi en contacte amb tu i que et permeti poder accedir-hi. No t'hi ptos posar en contacte?
Tenim la sort que en el món blocaire cada dia s'hi va afegint nova gent que ho fa molt bé. És signe de vitalitat!

kika ha dit...

Xexu, al no poder accedir als eu blog no tinc accés a la seva adreça tampoc... ni conec ningú que hi tingui accés... i tampoc sembla que ningú dels que ha llegit el post la sàpiga...

fanal blau, hi haurà tot el temps també després del sopar!

Carquinyol, els que en sabeu d'això com us ho feu de complicat! :-)

paseante, no m'ho he vulgut prendre mai com cap obligació ni cap compromís. trobo que és la gràcia dels blogs!

sargantana, anem fent el que podem i sobretot el que ens demana el cos. sense sentir-nos-hi obligats, sinó malament rai!

mar, la qüestió és anar coneixent, anar trobant, i tenir sempre més alternatives!

garbi, ella deu saber perquè ho ha fet, i també deu saber el que hi guanya i el que hi perd...

Clidice, segur que anirà bé. no pot anar d'altra manera :-)

Agnès, de cpa manera. no et penso esborrar. a ningú i menys a tu!

rits, de fet si no m'aparegués dalt de tot de tant en tant potser no el recordaria tant!

Albert, no se m'acud cap manera de posar-m'hi en contacte... una llàstima!

Mireia ha dit...

A mi també em costa esborrar blogs, però encara em costa més entrar-los. Em despisto. El teu és un dels que sempre tinc pendent de posar i no ho faig mai. Sempre que entro trobo post que m'agraden però no recordo mai d'enllaçar-te - acabo de fer-ho- i després em perdo un munt de post interssants. Ja no passarà més.

kika ha dit...

Mireia, me n'alegro d'haver-te servit una mica d'inspiració per a l'organització dels teus blogs :-)