dimarts, d’agost 03, 2010

stardate: un dia de regal

m’he regalat el dia.

per començar en comptes d’anar depressa al matí he anat tranquil.lament. sense fer res especial, però sense presses. això ja és un regal en sí.

en comptes d’anar a la feina he anat a la granja viader a fer una xocolata cuita amb melindros. ja sé que amb la calor que fa això no és una menja ideal. però és que és tan bona! i amb l’aire condicionat passa bé. i feia massa temps que no en prenia. i em venia tant de gust!

després he quedat per treballar una mica amb un col·lega en una cafeteria del centre. per variar no està malament. i quan hem acabat la feina ens hem relaxat xerrant.

fins que he hagut de marxar perquè havia quedat amb uns amics per dinar. són uns amics de fa molts anys i de fa moltes guerres. ens trobem per dinar un cop al més, més o menys. ens posem al dia de tot. tots ho aboquem tot. i avui no ha estat diferent.

en acabat un cita desitjada. que no m’ha deixat indiferent.

ha estat un dia de regals. un dia especial. un molt bon dia.


11 comentaris:

Sergi ha dit...

Un dia molt profitós, de molt contacte humà, i això és molt bo. I entre tot aquest contacte, encara has tingut temps per tu mateixa, i això és encara millor.

Rita ha dit...

Felicitats, kika! Dies així són per recordar en dies més fluixets... :-)
Petons!

mar ha dit...

quina envegeta que em fas...
fa dies que no faig, que no tinc, que no em prenc... un dia així...
valen tant la pena!
i donen tanta energia!

aix...

hauré de fer algun foradet...

Ferran Porta ha dit...

Agenda ben organitzada, Kika. A veure si n'aprenem, tots plegats, i gaudim més de dies com aquest teu.

sànset i utnoa ha dit...

De tant en tant, és molt necessari regalar-nos dies com aquest que t'has regalat tu.

N'hauríem de poder tenir més, molts més!

*Sànset*

Anònim ha dit...

Tan de bo tots els dies poguessin ser iguals, com aquest!

Elfreelang ha dit...

Què bé quin dia de regals! i que duri...cada dia un regal!

kika ha dit...

Xexu, i és que a mi m'agrada molt que em regalin companyia, i sovint costa perquè tothom va tan atrafegat! per això cal organitzar-se bé :-)

Rita, i pensar qeu de tant en tant hi pot haver un dia així fa que tot rutlli més suaument :-)

mar, busca un foradet i omple-te¡l bé. val molt la pena! :-)

Ferran, si fas una llista de capritxos, ja està: tens el dia organitzat! :-)

Sànset, suposo que si n'hi haguessin masses no els valorariem tant. però abans de confirmar-ho ho hauríem de provar :-)

Albert, això serien vacances, no? doncs vinga, vacances tot l'any! :-)

Elvira, un regal cada dia estaria més ben repartit ... però hi ha dies que passen tan depressa! :-)

Pilar ha dit...

En prenc nota...Ja sé que vull que em regalin en la propera celebració del que sigui.

kika ha dit...

Pilar, un dia sencer per a tu? una xocolata de la granja viader? :-)

Pilar ha dit...

Un dia sencer per a mi, és clar!