divendres, de juny 25, 2010

stardate: sí que vinc!


una travessa de quatre dies per la serra del cadí a fer la ruta dels cavalls del vent. els meus amics excursionistes de les cames llargues em proposen d’acompanyar-los.

em fa molta il·lusió, però:

i si mentres sóc fòra a casa em necessiten?

i si no puc organitzar la supervivència de la família sense mi?

i si no acabo la feina a temps per estar lliure el dia de la marxa?

i si no aconsegueixo seguir la marxa al ritme d’aquelles cames tan llargues?

i si abans del quart dia punxo?

i mentre m’estava dutxant vaig començar a imaginar-me caminant per les muntanyes. tenint la impressió que tot anava bé, allà dalt i a casa també. i convencent-me de que era una experiència que no em volia perdre.

tot sortint de la dutxa vaig anar directa cap a l’ordinador: apunteu-m’hi que vinc!

després ja pensaré en com organitzar la resta.


18 comentaris:

J ha dit...

No, jo no hi seré, però ... vaja que si hi hages estat hi trobaria un munt de coneguts aquests dies. Sembla una mena de complot, a veure si entre tots puc fer-me una idea millor de com va això dels cavalls. ;-)

Salut i ... molt d'aire net!!

Ferran Porta ha dit...

Ha de ser una ruta fantàstica, espero que la disfrutis molt. Ens n'ensenyaràs imatges quan tornis, oi?

Carquinyol ha dit...

les coses s'han de fer quan sorgeix la més mínima possibilitat que sinó a saber si les podrem fer més endavant !!

Que t'ho passis d'allò més bé !

Unknown ha dit...

Molt ben fet. Se'n sortiran sense tu a casa. Si no l'organitzes tu, ells mateixos s'organitzaran-a la seva manera-. La feina la deixaràs enllestida -o no, però si no no marxaríem mai de vacances-.
I la marxa us acplareu els uns als eltres. Segur que no punxes, dona.
La meva germana la va fer i, per les fotos que en va portar, és fantàstica!

Joana ha dit...

Digues que sí!, sempre estem tan pendents de tots i totes...
Espero que gaudeixis molt!

sànset i utnoa ha dit...

Bon raonament i molt bona forma de fer!

*Sànset*

Clidice ha dit...

tinc ganes de fer-la, a veure quan m'hi enredo. a casa? que s'espavilin! no hi ha res que es pugui esperar més que la feina :)

Anònim ha dit...

brava kika, ottima decisione, vedrai che andrà tutto bene.
sono orgoglioso di te!

Borja ha dit...

Yo hago los Caballos del Viento en menos de un dia con mi moto i no me canso.

Joana ha dit...

He fet trossos i és una passada, de fet el Cadí i el Berguedà són una passada

mar ha dit...

ja m'agradaria tenir la teva determinació i fer el pas!
Sempre pensant en els altres!
aix... quan n'aprendrem?

Tu ja veig que vas pel bon camí!
A veure si se m'enganxa alguna cosa!

Bon cap de setmana i bona travessa!

Agnès Setrill. ha dit...

És normal que penssis tot això, però NOMÉS SON 4 DIES!
Oi que si et quedessis aquí, quatre dies foren de lo més normals?

Sempre de recórrer a aquest pensament quan vaig de viatge.
Som així de responsables.

No et preocupis de res que tampoc estas tant lluny de casa! ..per si passsa alguna cosa, per si punxesmmmsegur que et podria venir a buscar algú. :-)

Dan ha dit...

Ben fet! I després la "carros de foc"

Anònim ha dit...

Bona decisió! Que vagi molt bé la marxa i que, en tornar, tot estigui al seu lloc!

Elfreelang ha dit...

Que t'ho passis molt bé kika!

Joana ha dit...

Si la decisió l'has pres sota la dutxa serà l'encertada. La intendència...segur que estaran encantats de muntar-se-la sols :)
Disfruta-la!

Ull de cuc ha dit...

Bona ruta!
Segur que va genial :)

I per quatre dies... que els de casa, s'espavilin!! també s'ha de mirar per un mateix!!!!

kika ha dit...

moltes gràcies a totes i a tots pels comentaris i els ànims. he estat uns dies fora de connexió i mentrestant he pensat en la decisió ... i hi havia moments que pensava en tirar enrera ... però després de llegir els comentaris torno a estar tant animada com quan vaig sortir de la dutxa. moltes gràcies de nou! ja us ho explicaré! :-)