dissabte, de desembre 19, 2009

stardate: moments

hi ha moments que m’expliques

hi ha moments que t’escolto

hi ha moments que em mires

hi ha moments que et miro

hi ha moments que hi ets

hi ha moments que no em veus

hi ha moments que no hi sóc

hi ha moments que no hi ets

hi ha moments que t’explico

hi ha moments que m’escoltes

hi ha moments que ens discutim

hi ha moments que estem d’acord

hi ha moments que et sento molt a prop

hi ha moments que et sento molt lluny

hi ha moments que et busco

hi ha moments que et trobo

hi ha moments que et penso

hi ha moments que t’imagino

hi ha moments que et somnio

hi ha moments que em busques

hi ha moments que em trobes

hi ha moments que m’ignores

hi ha moments que t’ignoro

hi ha moments que et desitjo

hi ha moments que ...

és bastant complet però millorable.

------------------------------------

fa un any parlava sobre quant egocèntrics arribem a ser: tu i jo.



12 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Al cap i a la fi, això és la vida: un continu de moments.

Jordi Cirach ha dit...

Hi ha moments que em llevo pel matí i et comento el teu blog :)

Espero que t'interessin les meves recomanacions culturals.

Bones festes!
L'imperdible de ℓ'Àηimα

Joana ha dit...

I encara trobem que ens en faltes....
Moments per tot.

Striper ha dit...

Millorable si!!! vPêro la perfeccio es molt aborrida.

Arbequí ha dit...

Hi ha moments que vaig a dormir i em rento les dents. ;-(

Espero que també t'interessin les meves recomenacions antisèptiques.

Feliços nadal!
L'agulla al cul

kika ha dit...

Ferran, un moment darrera de l'altre, i un de cada color :-)

jordi, moments per escriure i moments per llegir :-)

Joana, els que voldíem, els desitjats! :-)

Striper, queda molt per millorar abans d'arribar a la perfecció :-)

Arbequí, millor restar-se les dents abans d'anar a dormir! :-)

Agnès Setrill. ha dit...

És cert, treballant, mirant la tele, conduïnt, tant se val, sempre hi han aquests moments ...plens de sentiments.
Que et fan sentir humà/na, i no una màquina.

M'ha encantat aquest post.

Pilar ha dit...

Tenia un moment...

kika ha dit...

Agnès, la qüestió és viure'ls :-)

Pilar, :-)

Jordi ha dit...

Hi ha un moment per cada cosa i cada cosa té un moment!

rits ha dit...

he llegit els dos posts. tots dos m'han semblat magífics!!!!
desitjo que es continuin donant tots aquest moments!!!

kika ha dit...

Jordi, i tant, com la cançó fantàstica dels byrds

http://www.goear.com/listen/0dcb884/Turn!-Turn!-Turn!-(To-everything-there-is-a-season)-the-byrds

rits, gràcies. moments com aquests i com d'altres no pararan. és la vida :-)